Latihan Pentauliahan Diraja di UTM

Filed under: by: din3187

Salam semua...

Dah baca kisah saya di UTM, Skudai? Kalau belum, KLIK DI SINI yer..Jadi, untuk edisi kali ini saya akan kongsi bersama anda beberapa gambar yang berlaku sepanjang latihan saya di UTM. Jom tengok.. peace

Haa..Ini lah kawan sekolah saya di SMK Seri Pagi, Najmi bin Ayob. Dia join Palapes Darat di UPM.Nasib baik sempat jumpa..


Waktu ni masing-masing sedang sibuk menjahit butang katup pada seluar. Pandai ke menjahit? Hehe..


Haha..datang-datang je makanan dah siap dihidang. Merasa juga jadi pegawai yer...


Gambar nie saya curi-curi ambil di dalam Masjid Sultan Ismail. Cantik kan lampu tu?


Hari ke 3 kita orang outing di Plaza Angsana, nak rasa pizza x?


Ini dia budak-budak merentas halangan. Staf Azli tengah bagi kata-kata semangat. Walaupun ramai yang jatuh masa monkey rack..Huhu..


Haha...saya bersama dengan geng pasukan sorak dan geng fitik. Nak Boost..!!


Come on pasukan sorak UPSI. Memang mantaplah..Universiti lain pun tak macam nie.


Pergh..satu paku beb. Pada hal baru hari ke 3 kita orang sampai di UTM. Masa nie check pakaian kat padang kawad.


Siap pun baju den..Huhu..Nie nak kena check dengan CI.


Mantap la pakai Batik PINK !!


Sementara tengah rehat mengemas barang, sempat lagi tu ambil gambar..


Gambar kenangan di UTM


Di hadapan Masjid Sultan Ismail

Cepat-cepat ambil gambar, orang lain dah sound tu..Huhu






1 comments:

On 6 August 2009 at 13:19 , din3187 said...

salam....tuan palapes yang suka bergambar..best jugak blog awak ni yer..kalau ada masa2 sudi2lah lawat laman saya yang x canggih sangat macam blog ni....www.ainiahmad88.blogspot.com

 

Comments

JS-Kit Comments